miercuri, 10 octombrie 2012

Introducere :3

Salutare oameni buni,ce mai faceti ? Bine ati venit la "The Poo-Poo Life xD ", eu sunt Tzympy ( Teddy de la Vlog a la Romanesc ) .

Sa va fac o mica introducere a blogului aceste cu un nume extrem de ciudat pentru voi, dar perfect normal pentru mine si Tzumpylina ( Andreea ) , iubita mea. Impreuna formam Tzumpy si Tzumpylina, cuplul bomba de silly, sau cum o sa ne stiti mai mult de acum incolo, The Poo-Poo Life xD. "xD"-ul este un element OBLIGATORIU din titlu,by the way.

Pai la ce va puteti astepta de la blogul asta ? In principal scopul nostru este sa facem putina caterinca si sa descompunem mai multe subiecte in bucatele pe care, pe romaneste, sa le ironizam pana ce dovedim cat de idioate pot fi ele. 
   Ce-i  frumos in asta e ca daca ar fi sa luam fiecare lucru pe care l-am putea comenta si care se afla si pe teritoriul tarii noastre ... pai sa zicem ca ideile de care ne-am putea folosi ne-ar tine mai bine de jumatate de an, asta luand in vedere daca mai si postam regulat. Scopul nostru nu este de a banaliza aceste lucruri , ci sa le violam complet, sa le aducem la un nivel asa de penibil de existenta incat PRACTIC o sa prinda viata si o sa ne ceara sa le taiem boasele sa i le bagam in fund bine adanca de tot, sa ii taiam organul genital pe care il introducem in orificiul bucal , sa fim si noi mai elevati, ca ce naiba  nu numa de p*zda si p*la stim, nu ? In fine ... dupa care procedam sa extragem acel organ genital prin fund cu tot cu o-o-le pline de ... you get the point, iar in final terminam oferind saracului castrat un mic dejun sau pranz ... "copios".

Momentan nu prea avem un program fix , sa zic asa, de a posta pe blogul acesta ,insa odata ce vom avea unul, o sa fac un anunt mai mult sau mai putin oficil. Totodata o sa postam in tandem, eu odata si Tzumpylina altadata si tot asa. 

Cam asta a fost tot ce am avut de zis pentru inceput. Tzumpy OUT !! PEACE !!

6 comentarii:

  1. bravo! faceti blogging:)) astept urmatoarea postare, sa vad ce ideei aveti:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt curios si eu . xD Sa va vad tzumpylici`lor. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare. Teddy, fiindcă veți scrie alternativ (când tu când ea) poți adăuga un nou autor pe blog, astfel încât articolele publicate de Tzumpylina să apară semnate de ea. (adică acolo unde scrie „Publicat de )

    În rest: bun venit pe blogger!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multe lucruri faine pe altele ca wordpresss erau pe plata :(

      Ștergere
  5. Ador blogul,este absolut genial si mi-a dat de asemenea incredere sa ma apuc si eu de unul,so,thanks!xD

    RăspundețiȘtergere