vineri, 14 decembrie 2012

Pe bune ?! Sfârșitul lumii ?! /:)

Da da da stiu, au trecut secole de când am mai postat ceva. Am crezut ca in fiecare sapt o sa avem de postat câte ceva dar mereu au fost lucruri ce nu ne-au dat voie sa facem ceva,insa acuma zic ca o sa ne revenim ușor usurel.

In fine,asta nu mai contează , we're back in action, iar școala cea enervanta e tot acolo, din păcate in picioare,unde a fost întotdeauna , pentru încă cateva zile cel puțin , după vorba ce circula la mine in clasa ca o ciuma si apare peste tot in massmedia mai mult ca povestea Elodiei, cea mai buna iluzionista din lume, s-a făcut sa dispară de pe fata pământului de parca a fost înghițita e cine știe ce monstru dintr-un univers paralel, cum unii îl cunosc sub numele de "soacra".

Revenind la caii din dulapul lui Hitler, clar vorbesc despre prea faimoasa "Apocalipsa" , subiect de la care profu de religie nu a ezitat o secunda sa nu vorbească despre asta.
Nu înțeleg acest fenomen ... Vine așa zisul sfârșit al lumii deja de câțiva ani buni , de atata timp defapt încât a devenit o adevarata gluma internațională , insa mereu e acel grup de oameni care in continuare se caca pe ei curcubee când aud de o alta prevestire faimoasa. Si cica o sa se întâmple si nu stiu ce lucruri si ca o sa aibă loc o mie de cataclisme si cacat. Mă rog, greu de crezut având in vedere ca mai e cam o săptămâna si tot ca am patit eu mai grav era ca mi-a înghețat degetul mic.
In final mariile companii sunt cele care vor avea de câștigat din asta, cum a fost si F64 de curând cu alt val de promotii de "sfârșitul lumii". Chiar îmi place gandirea asta,mai ales dacă ar fi fost un lucru real ar fi fost si mai interesant, gen "cumpara un aparat foto doar sa mori cu o săptămâna mai târziu".

Sincer,chiar nu mai am ce zice , alt subiect extrem de exagerat in opinia mea. In fine,dacă chiar se întâmpla ,stinge si tu lumina din casa când o iei la fuga, doar nu vrei sa plătești o tona pentru factura de la electricitate. :))

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca mai exista si alti oameni care nu cred in toate stupizeniile ! Sfarsitul lumii - o zi in care o sa rad de cei care au crezut cu desavarsire ca se va intampla ceva .
    Iarna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere